مرجع اعتبار بخشی

شرکت (( کیفیت ارزیاب لیا ))  تحت اعتبارمرجع اعتباربخشی  WWW.ASCB.CO.UK   در ایران بعنوان مرجع ممیزی و صدور گواهینامه فعالیت می نماید . 
گواهینامه هایی که تحت اعتبار مرجع اعتباربخشی ASCB صادر می گردد بشرح زیر می باشد :
ISO 9001:2015
ISO 14001:2004
OHSAS 18001:2007
ISO 22000:2005
ISO 10002:2014
برخی از مقالات

گواهینامه ایزو 10015

یک فرآیند آموزش برنامه ریزی شده و نظام مند می تواند نقش مهمی در کمک به یک سازمان داشته باشد تا با اخذ گواهینامه ایزو 10015 توانایی های خود را بهبود بخشید و اهداف با کیفیت خود را برآورده نمایید.
گواهینامه ایزو 10015

HSE-MS ایمنی و بهداشت شغلی

استاندارد HSE-MS یکی از مهم ترین استانداردها در حوزه سلامت بهداشت و محیط زیست محسوب می شود، گواهینامه ایزو HSE اصولی را تعریف می کند که با انجام و اجرای آن ها، فعالیت سازمان ها در سراسر جهان با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشت و ایمنی و زیست محیط انجام می پذیرد.
HSE-MS ایمنی و بهداشت شغلی

نشان CE

کلمه CE بروی بسیاری از محصولات معامله شده در بازار های منطقه اقتصادی اروپا (EEA) مشاهده میشود. نشان CE نشان می دهد که محصولاتی که در EEA به فروش می رسند، مورد ارزیابی قرار گرفته اند تا شرایط ایمنی، سلامتی و حفاظت از محیط زیست را بالا ببرند.
نشان CE

گواهینامه ایزو GMP

GMP استانداردی برای روش های تولیدی به منظور تطابق با الزمات قانونی مقررات اتحادیه اروپا 1935/2004/EG در ارتباط با موادغذایی می باشد. GMP از گواهینامه های مرتبط به سازمان غذا و دارو کشور آمریکا است که به منظور روش های تولید مناسب مورد استفاده قرار می گیرد ، برای صنایعی همچون دارو ، غذا و همچنین آرایشی بهداشتی کاربرد دارد. اخذ گواهینامه ایزو GMP کلیه شرکت های تولید کننده موارد ذکر شده را ملزم به رعایت استاندارد های از پیش تعیین شده برای تولید و بسته بندی محصولات و دستگاه ها می نماید.
گواهینامه ایزو GMP

گواهینامه ایزو 27001

ISO / IEC 27001 به طور رسمی یک سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) می باشد که مجموعه ای از فعالیت های مربوط به مدیریت خطرات احتمالی اطلاعات (به نام خطرات امنیت اطلاعات در استاندارد) را مشخص می کند. ISMS یک چارچوب مدیریتی جامع است که از طریق آن سازمان شناسایی، تحلیل خطرات و ریسک های اطلاعاتی خود را شناسایی می نماید.اخذ گواهینامه ایزو ISMS تضمین می کند که
گواهینامه ایزو 27001

نام تجاری یا برند

هدف از نام تجاری یا برند، انتقال پیام نام تجاری، ایجاد وفاداری مشتری به برند ، متقاعد کردن خریدار برای محصول است. ایزو 10668:2010 چارچوبی را برای ارزش گذاری نام تجاری یا برند، شامل اهداف، مبانی ارزش گذاری، رویکردها، روش های ارزش گذاری و منبع یابی داده ها و مفروضات با کیفیت مشخص می کند.
نام تجاری یا برند