خط مشی شرکت

شرکت QAL  متعهد به پیاده سازی واجرای استاندارد ISO 17021:2011 و تلاش در جهت بی طرفی ، افزایش رضایت مشتری و بهبود مستمر در زمینه ممیزی وصدورگواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت می باشد .
1-      ارائه خدمات صدور گواهینامه بین المللی مطابق استاندارد ایزو17021 با رعایت بی طرفی
2-      ارائه خدمات با کیفیت به مشریان و جلب رضایت آنان در جهت ارتقاء کسب و کار آن ها
3-      توسعه تبادل آزاد اطلاعات با سازمانها در زمبنه خدمات سازمان
4-      تلاش در جهت افزایش دانش پرسنل با برگزاری دوره های آموزشی
5-      بهبود مداوم خدمات صدور گواهینامه
6-      در دسترس قراردادن خط مشی سازمان جهت مشتربان ، کارکنان و عموم
برخی از مقالات

گواهینامه ایزو 22000

ایزو 22000 یک استاندارد بین المللی شناخته شده است که به طور سیستماتیک ایمنی مواد غذایی را در هر زنجیره تأمین می کند. بنابراین اخذ گواهینامه ایزو 22000 یکی از مهم ترین نکاتی است که واحد های تولیدی مواد غذایی باید آن را در نظر بگیرند.
گواهینامه ایزو 22000

استاندارد 13485 - سیستم مدیریت کیفیت در تجهیزات پزشکی

استاندارد ایزو 13485 به صراحت انتظارات فعلی سیستم مدیریت کیفیت را برای شرکت های تجهیزات پزشکی توصیف و تعریف می کند و با تضمین کیفیت پایدار در کل چرخه عمر تجهیزات پزشکی، از طراحی و تولید تا دفع، بر ایمنی بیمار تمرکز دارد.
استاندارد 13485 - سیستم مدیریت کیفیت در تجهیزات پزشکی

مراحل اخذ ایزو

اخذ ایزو برای هر سازمانی دارای مراحلی است که هم از سوی شرکت مشاور ایزو و هم سازمان متقاضی اخذ گواهینامه ایزو می بایست انجام پذیرد تا نهایتا گواهینامه مورد نظر صادر گردد.این مراحل را به صورت زیر می توان خلاصه نمود.
مراحل اخذ ایزو

نشان CE

کلمه CE بروی بسیاری از محصولات معامله شده در بازار های منطقه اقتصادی اروپا (EEA) مشاهده میشود. نشان CE نشان می دهد که محصولاتی که در EEA به فروش می رسند، مورد ارزیابی قرار گرفته اند تا شرایط ایمنی، سلامتی و حفاظت از محیط زیست را بالا ببرند.
نشان CE

گواهینامه ایزو IWA1

استاندارد ایزو IWA 1 فراهم کننده راهنمایی برای سازمانهای درمانی است که مشغول مدیریت، ارائه، یا نظارت بر خدمات و محصولات درمانی، اعم از آموزش و یا تحقیق، در پروسه ای مداوم به انسان ها، فارغ از نوع، اندازه و محصول یا خدمت ارائه شده هستند.
گواهینامه ایزو IWA1

جلسه بازنگری مدیریت چیست ؟

جلسه بازنگری مدیریت، به طور منظم عملکرد سیستم های مدیریتی بر اساس هدف آنها را ارزیابی و همچنین اینکه آیا نتایج مطلوبی را مطابق با نیازهای سازمان تولید می کنند یا خیر، را بررسی می کند.
جلسه بازنگری مدیریت چیست ؟