خط مشی شرکت

شرکت QAL  متعهد به پیاده سازی واجرای استاندارد ISO 17021:2011 و تلاش در جهت بی طرفی ، افزایش رضایت مشتری و بهبود مستمر در زمینه ممیزی وصدورگواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت می باشد .
1-      ارائه خدمات صدور گواهینامه بین المللی مطابق استاندارد ایزو17021 با رعایت بی طرفی
2-      ارائه خدمات با کیفیت به مشریان و جلب رضایت آنان در جهت ارتقاء کسب و کار آن ها
3-      توسعه تبادل آزاد اطلاعات با سازمانها در زمبنه خدمات سازمان
4-      تلاش در جهت افزایش دانش پرسنل با برگزاری دوره های آموزشی
5-      بهبود مداوم خدمات صدور گواهینامه
6-      در دسترس قراردادن خط مشی سازمان جهت مشتربان ، کارکنان و عموم
برخی از مقالات

نشان CE

کلمه CE بروی بسیاری از محصولات معامله شده در بازار های منطقه اقتصادی اروپا (EEA) مشاهده میشود. نشان CE نشان می دهد که محصولاتی که در EEA به فروش می رسند، مورد ارزیابی قرار گرفته اند تا شرایط ایمنی، سلامتی و حفاظت از محیط زیست را بالا ببرند.
نشان CE

اخذ گواهینامه ایزو 17025

ISO / IEC 17025، الزامات عمومی برای صلاحیت آزمایشگاه ها و کالیبراسیون، مرجع بین المللی برای آزمایشگاه است .نسخه جدید استاندارد 17025 توسط ایزو و کمیته بین المللی الکتروشویی (IEC) در سال 2017 برای به روزرسانی محتویات آن و ارائه خدمات بهتر آزمایشگاه هایی که از آن استفاده می کنند، منتشر شد.
اخذ گواهینامه ایزو 17025

اخذ ایزو 15189

اخذ گواهینامه ایزو 15189 نیاز اساسی آزمایشگاه ها به منظور ایجاد یک سیستم مدیریت کیفی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ضروری می باشد. امروزه بسیاری از کشورها با تعیین الزامات استاندارد 15189 در مراکز مرتبط، سعی در افزایش کیفیت دارند و به طور کلی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.
اخذ ایزو 15189

گواهینامه ایزو 17020

دامنه کاربرد این استاندارد در زمینه ارزیابی، بازبینی و نهایتا صدور گواهینامه ایزو 17020 برای سازمانهای تائید صلاحیت شده و انواع مختلف سازمانهای بازرسی کننده از سوی مراجع تائید صلاحیت می باشد.
گواهینامه ایزو 17020

گواهینامه HACCP چيست؟

HACCP یا سیستم کنترل نقطه بحرانی تجزیه و تحلیل خطر یک سیستم کنترل فرایند است که خطرات را شناسایی می کند ممکن است در فرآیند تولید مواد غذایی اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع خطرات در هر مرحله از فرآیند را کاهش می دهد.
گواهینامه  HACCP چيست؟

اخذ ایزو 10004

ایزو 10004 راهنمایی هایی را برای اجرای فرآیندهای نظارت و ارزیابی رضایت مشتری تعریف و ارائه می دهد ISO 10004 برای استفاده درهمه سازمان ها صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول ارائه شده است.
اخذ ایزو 10004