گواهینامه ایزو SFBB

غذای امن تر، کسب و کار بهتر:

اخذ گواهینامه ایزو Sfbb یعنی دستورالعمل های مدیریت ایمنی مواد غذایی و مقررات بهداشت مواد غذایی در شرکت های کوچک برای رسیدن به  غذای سالم تر، کسب و کار بهتر.

تمامی افرادیکه در کسب و کار مربوط به مواد غذایی هستند میبایست خودشان و کارکنانشان بهداشت شخصی مناسبی داشته باشند.  این استاندارد اطلاعاتی به ما می دهد که چگونه مطمئن شویم که کارمندان سازمان و مواد غذایی که در خدمت ما قرار داده اند،  ایمن هستند.

غذای ایمن و در نتیجه آن کسب و کار بهتر شامل موارد و اطلاعات زیر است:

-          آلودگیهای متقابل

-          تمیز کردن

-          منجمد کردن مواد غذایی

-          پخت و پز

-          مدیریت با استفاده از بررسی روزانه عملکرد مجموعه


بسته های ارائه شده در استاندارد SFBB کاربردی و آسان بوده و برای استفاده به شما کمک خواهند کرد:

این بسته ها مطابق با مقررات بهداشت مواد غذایی هستند.

وجود این بسته ها به شما اطمینان خاطر می دهد تا براحتی غذا بخورید.

با کمک این بسته ها میتوانید شهرت کسب و کارتان را حفظ کرده و بهبود ببخشید.

نمره رتبه بندی بهداشت مواد غذایی خود را بهبود ببخشید.

گواهینامه ایزو SFBB حتی برای کودکستان ها و خانه های مراقبت از سالمندان نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. در هر بسته SFBB سازمانها، اطلاعات خاصی برای الزامات مختلفی که در آن سازمان است، وجود دارد.


برخی از الزامات گواهینامه SFBB قبل از شروع کار با مواد غذایی :

-           همیشه دست های خود را بشویید

-           لباس های تمیز بپوشید

-           حتما کلاه بذارید

-          اگر دچار مشکلاتی مانند استفراغ و یا اسهال هستید ، به مدیر خود اطلاع داده و اصلا به مواد غذایی دست نزنید.

-          ساعت و جواهرات و یا هر چیزی که داخل دستتان دارید را خارج کنید

-          حتما لباس مخصوص کار داشته باشید


و هنگامی که کار با مواد غذایی را شروع میکنید:

-           سیگار کشیدن ممنوع

-          خوردن و نوشیدن ممنوع

-          دست زدن به صورت، سرفه  یا عطسه ممنوع

گواهینامه ایزو 17020

دامنه کاربرد این استاندارد در زمینه ارزیابی، بازبینی و نهایتا صدور گواهینامه ایزو 17020 برای سازمانهای تائید صلاحیت شده و انواع مختلف سازمانهای بازرسی کننده از سوی مراجع تائید صلاحیت می باشد.

گواهینامه های ایزو پرکاربرد

با وجود مشاغل و حرفه های مختلفی که امروزه در سطح جهانی وجود دارد می بایست برای هریک از آن ها استاندارد هایی واحد و جهانی معرفی شود.به همین دلیل گواهینامه ایزو انواع مختلفی دارد که هرکدام برای کابردی خاص مورد استفاده قرار می گیرند که در این میان تعدادی از آن ها کاربرد بیشتری دارند.

گواهینامه ایزو 9001

هنگامی که هر کدام از گواهینامه های ایزو از جمله ایزو 9001 را دریافت می کنید، به بیش از یک میلیون سازمان در سراسر جهان می پیوندید که کسب و کار خود را با این سیستم مدیریتی بهبود بخشیده اند. ایزو 9001 نه تنها به عنوان سیستم مدیریت کیفیت جامع (QMS) در سطح جهان به رسمیت شناخته شده بلکه به عنوان یک ابزار قدرتمند بهبود کسب و کار نیز شناخته شده است.یک سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 به شما کمک می کند تا به طور مداوم نظارت و مدیریت کیفیت در سراسر کسب و کار شما جاری باشد.

اخذ ایزو 15189

هدف از تدوین ایزو15189، تعیین الزامات خاص برای کیفیت و احراز صلاحیت در آزمایشگاه های پزشکی می باشد.ایزو 15189 توسط آزمایشگاه های پزشکی برای ایجاد و تکوین سیستم مدیریت کیفیت و ارزیابی صلاحیت خود کاربرد دارد.

گواهینامه ایزو 10015

دستورالعملهای استاندارد ISO 10015: 1999 برای آموزش گواهینامه استاندارد ایزو 10015می تواند موارد زیر به سازمان شما کمک نماید: · شناسایی، تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی سازمان · طراحی و برنامه ریزی های آموزش سازمان · ارائه دستورالعملهایی جهت افزایش سطح کیفی آموزش سازمان · ارزیابی نتایج آموزش

نشان CE

کلمه CE بروی بسیاری از محصولات معامله شده در بازار های منطقه اقتصادی اروپا (EEA) مشاهده میشود. EEA شامل کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین ایسلند، لیختن اشتاین و نروژ است.