بیانیه بی طرفی

1- QAL اعلام میکند که کارکنانی که فعالیتهای گواهی کردن محصول یا سیستم های مدیریتی را عهده دار می باشند درگیر مشاور یا مشاور فنی نمی باشند.
2-به منظور حفاظت از اعتبار حرفه ای گروه QAL، انتظار ما از کارکنان داخلی و بیرونی سازمان این است که در جهت منافع بلند مدت شرکت و جامعه کاملا اخلاقی و بیطرفانه عمل نمایند.
3- QAL کارکنان درون سازمان یا بیرون سازمان خود را ملزم میکند تا هر وضعیت شناخته ای که برای آن کارکنان ممکن است تعارض منافع ایجاد کند را آشکار نمایند.
4-QAL بایداز این اطلاعات برای شناسائی تهدیدهای بی طرفی ناشی از فعالیتهای این کارکنان یا سازمانهائی که آنها را بکار میگیرند استفاده کند.
5-ما نباید کارکنان درون سازمان یا بیرون از سازمان خود را از مشتریان مستقیم خود استفاده کنیمیا محصولات/خدمات خود رااز مشتریان مستقیم خود خریداری کنیم،مگر آنکه بتوانیم اثبات کنیم ریسک ها یا تهدیدهای برای بی طرفی در یک سطح قابل قبول کاهش یافته است.
برخی از مقالات

گواهینامه ایزو 9001

هنگامی که هر کدام از گواهینامه های ایزو از جمله ایزو 9001 را دریافت می کنید، به بیش از یک میلیون سازمان در سراسر جهان می پیوندید که کسب و کار خود را با این سیستم مدیریتی بهبود بخشیده اند. ایزو 9001 نه تنها به عنوان سیستم مدیریت کیفیت جامع (QMS) در سطح جهان به رسمیت شناخته شده بلکه به عنوان یک ابزار قدرتمند بهبود کسب و کار نیز شناخته شده است.یک سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 به شما کمک می کند تا به طور مداوم نظارت و مدیریت کیفیت در سراسر کسب و کار شما جاری باشد.
گواهینامه ایزو 9001

انواع گواهینامه های ایزو

هدف اصلی این سازمان یکپارچه نمود قوانین با استفاده از انواع گواهینامه های ایزو به منظور حمایت از تولید کننده و مصرف کننده می باشد. اخذ گواهینامه ایزو برای سازمان ها و شرکت های خدماتی یکی از مهمترین مسائل می باشد و سبب اعتماد مشتری نسبت به سازمان و شرکت مربوطه می شود.
انواع گواهینامه های ایزو

ممیزان QAL چه ویژگی هایی باید داشته باشند ؟

نقش یک ممیز ایزو در کمک به سازمان ها برای حفظ و بهبود سیستم های مدیریتی خود مطابق با استانداردهای بین المللی بسیار مهم است، مهارت های یک ممیز به طور فزاینده ای به عنوان عاملی حیاتی برای اثربخشی کلی حسابرسی شناخته می شوند.
ممیزان QAL چه ویژگی هایی باید داشته باشند ؟

گواهینامه ایزو 31000

علاوه بر پرداختن به تداوم عملیاتی، ایزو 31000 سطحی از اطمینان از نظر انعطاف پذیری اقتصادی، شهرت حرفه ای و نتایج زیست محیطی و ایمنی را فراهم می کند.
گواهینامه ایزو 31000

اخذ ایزو 10004

ایزو 10004 راهنمایی هایی را برای اجرای فرآیندهای نظارت و ارزیابی رضایت مشتری تعریف و ارائه می دهد ISO 10004 برای استفاده درهمه سازمان ها صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول ارائه شده است.
اخذ ایزو 10004

گواهینامه ایزو IWA1

استاندارد ایزو IWA 1 فراهم کننده راهنمایی برای سازمانهای درمانی است که مشغول مدیریت، ارائه، یا نظارت بر خدمات و محصولات درمانی، اعم از آموزش و یا تحقیق، در پروسه ای مداوم به انسان ها، فارغ از نوع، اندازه و محصول یا خدمت ارائه شده هستند.
گواهینامه ایزو IWA1