بیانیه بی طرفی

1- QAL اعلام میکند که کارکنانی که فعالیتهای گواهی کردن محصول یا سیستم های مدیریتی را عهده دار می باشند درگیر مشاور یا مشاور فنی نمی باشند.
2-به منظور حفاظت از اعتبار حرفه ای گروه QAL، انتظار ما از کارکنان داخلی و بیرونی سازمان این است که در جهت منافع بلند مدت شرکت و جامعه کاملا اخلاقی و بیطرفانه عمل نمایند.
3- QAL کارکنان درون سازمان یا بیرون سازمان خود را ملزم میکند تا هر وضعیت شناخته ای که برای آن کارکنان ممکن است تعارض منافع ایجاد کند را آشکار نمایند.
4-QAL بایداز این اطلاعات برای شناسائی تهدیدهای بی طرفی ناشی از فعالیتهای این کارکنان یا سازمانهائی که آنها را بکار میگیرند استفاده کند.
5-ما نباید کارکنان درون سازمان یا بیرون از سازمان خود را از مشتریان مستقیم خود استفاده کنیمیا محصولات/خدمات خود رااز مشتریان مستقیم خود خریداری کنیم،مگر آنکه بتوانیم اثبات کنیم ریسک ها یا تهدیدهای برای بی طرفی در یک سطح قابل قبول کاهش یافته است.
برخی از مقالات

هزینه اخذ و صدور گواهینامه ایزو

عمده هزینه مربوط به صدور ایزو به هزینه های ممیزی اختصاص می یابد.اخذ گواهینامه ایزو شامل مراحل و مراتب بخصوصی می شود و گاهی این فرایند می تواند پیچیده و تا حدودی طولانی نیز گردد.انجام امور ممیزی سازمان های مختلف نیاز به افراد متخصص جهت بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان
هزینه اخذ و صدور گواهینامه ایزو

گواهینامه HACCP چيست؟

HACCP یا سیستم کنترل نقطه بحرانی تجزیه و تحلیل خطر یک سیستم کنترل فرایند است که خطرات را شناسایی می کند ممکن است در فرآیند تولید مواد غذایی اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع خطرات در هر مرحله از فرآیند را کاهش می دهد.
گواهینامه  HACCP چيست؟

ISO TS 29001

ISO / TS 29001 الزاماتی را در حوزه سیستم مدیریت کیفیت برای طراحی، توسعه، تولید، نصب و خدمات محصولات صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی تعریف می کند. در ادامه توضیحاتی در خصوص اخذ گواهینامه ایزو ISO / TS 29001 ارائه خواهیم داد.
ISO TS 29001

مراحل اخذ ایزو

اخذ ایزو برای هر سازمانی دارای مراحلی است که هم از سوی شرکت مشاور ایزو و هم سازمان متقاضی اخذ گواهینامه ایزو می بایست انجام پذیرد تا نهایتا گواهینامه مورد نظر صادر گردد.این مراحل را به صورت زیر می توان خلاصه نمود.
مراحل اخذ ایزو

نام تجاری یا برند

هدف از نام تجاری یا برند، انتقال پیام نام تجاری، ایجاد وفاداری مشتری به برند ، متقاعد کردن خریدار برای محصول است. ایزو 10668:2010 چارچوبی را برای ارزش گذاری نام تجاری یا برند، شامل اهداف، مبانی ارزش گذاری، رویکردها، روش های ارزش گذاری و منبع یابی داده ها و مفروضات با کیفیت مشخص می کند.
نام تجاری یا برند

نشان CE

کلمه CE بروی بسیاری از محصولات معامله شده در بازار های منطقه اقتصادی اروپا (EEA) مشاهده میشود. نشان CE نشان می دهد که محصولاتی که در EEA به فروش می رسند، مورد ارزیابی قرار گرفته اند تا شرایط ایمنی، سلامتی و حفاظت از محیط زیست را بالا ببرند.
نشان CE