بیانیه بی طرفی

1- QAL اعلام میکند که کارکنانی که فعالیتهای گواهی کردن محصول یا سیستم های مدیریتی را عهده دار می باشند درگیر مشاور یا مشاور فنی نمی باشند.
2-به منظور حفاظت از اعتبار حرفه ای گروه QAL، انتظار ما از کارکنان داخلی و بیرونی سازمان این است که در جهت منافع بلند مدت شرکت و جامعه کاملا اخلاقی و بیطرفانه عمل نمایند.
3- QAL کارکنان درون سازمان یا بیرون سازمان خود را ملزم میکند تا هر وضعیت شناخته ای که برای آن کارکنان ممکن است تعارض منافع ایجاد کند را آشکار نمایند.
4-QAL بایداز این اطلاعات برای شناسائی تهدیدهای بی طرفی ناشی از فعالیتهای این کارکنان یا سازمانهائی که آنها را بکار میگیرند استفاده کند.
5-ما نباید کارکنان درون سازمان یا بیرون از سازمان خود را از مشتریان مستقیم خود استفاده کنیمیا محصولات/خدمات خود رااز مشتریان مستقیم خود خریداری کنیم،مگر آنکه بتوانیم اثبات کنیم ریسک ها یا تهدیدهای برای بی طرفی در یک سطح قابل قبول کاهش یافته است.
برخی از مقالات

گواهینامه IMS

IMS یا سیستم مدیریت یکپارچه یک پایگاه داده و سیستم مدیریت معاملات است که ابتدا توسط IBM در سال 1968 برای پشتیبانی از برنامه فضایی آپولو ناسا معرفی شد.IMS در واقع ترکیبی از یک سیستم مدیریت کیفیت ، یک سیستم زیست محیطی و یک سیستم بهداشت و ایمنی است که در کنار یکدیگر سیستم مدیریت یکپارچه یا همان IMS را تشکیل می دهند.اخذ گواهینامه سیستم IMS نقش مهمی در افزایش سرعت رشد شرکت ها و همچنین کاهش هزینه های کیفی دارد.
گواهینامه  IMS

گواهینامه ایزو مراکز آموزشی

استاندارد ایزو برای مراکز آموزشی تضمین می کند که هر سازمان یا سیستم مدیریتی آموزشی تمام الزامات استانداردسازی، تضمین کیفیت و ثبات را دارد. در واقع استاندارد IWA2 2007، ایزو 21001:2018، ایزو 29995:2021 و ایزو 9001 رایج ترین گواهینامه های ایزو برای مراکز آموزشی هستند.
گواهینامه ایزو مراکز آموزشی

استاندارد ایزو 21500

ایزو ۲۱۵۰۰ استاندارد بین المللی برای بهترین شیوه های مدیریت پروژه است؛ در واقع، این یک سری از استانداردهاست که جنبه های مختلف مدیریت پروژه ها و برنامه ها را پوشش می دهد. استاندارد ایزو 21500 هر پنج سال یکبار مورد بازنگری قرار میگیرد تا اطمینان حاصل شود که منعکس کننده بهترین شیوه های فعلی است.
استاندارد ایزو 21500

گواهینامه ایزو IWA1

استاندارد ایزو IWA 1 فراهم کننده راهنمایی برای سازمانهای درمانی است که مشغول مدیریت، ارائه، یا نظارت بر خدمات و محصولات درمانی، اعم از آموزش و یا تحقیق، در پروسه ای مداوم به انسان ها، فارغ از نوع، اندازه و محصول یا خدمت ارائه شده هستند.
گواهینامه ایزو IWA1

اخذ ایزو 10004

ایزو 10004 راهنمایی هایی را برای اجرای فرآیندهای نظارت و ارزیابی رضایت مشتری تعریف و ارائه می دهد ISO 10004 برای استفاده درهمه سازمان ها صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول ارائه شده است.
اخذ ایزو 10004

اخذ ایزو 15189

اخذ گواهینامه ایزو 15189 نیاز اساسی آزمایشگاه ها به منظور ایجاد یک سیستم مدیریت کیفی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ضروری می باشد. امروزه بسیاری از کشورها با تعیین الزامات استاندارد 15189 در مراکز مرتبط، سعی در افزایش کیفیت دارند و به طور کلی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.
اخذ ایزو 15189