شرایط اخذ ایزو برای شرکتها

نیازی به شرایط خاصی برای اخذ گواهینامه ایزو نمیباشد.هرشرکتی دارای دفترمرکزی ویا ودرحال کار میتواند گواهینامه ایزو دریافت نماید.تعداد پرسنل ، حجم سازمان ، تعداد فرآیندهای اجرایی ، نقش بسزایی درراستای پیاده سازی ایزو  و درنهایت اخذ گواهینامه ایزو دارند.


از شرایط اخذ گواهینامه ایزو برای شرکتها میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

·        تعداد نفرات شاغل

·        تعدادفرآیندهای درحال اجرا

·        اهتمام مدیریت سازمان برای پیاده سازی ایزو

·        گواهینامه های ایزو اخذ شده


بسیاری از متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو درجستجوهای گوگل ، شرایط اخذ ایزو برای شرکتها را جستجو می نمایند چون فکرمیکنند  اخذ ایزو برای شرکت  دارای شرایط خاص وپیچیده ای میباشد.البته نمیتوان گفت شرایط اخذ ایزو برای شرکتها اصلا وجودندارد.بلکه سطح پیاده سازی استانداردها ، برای اخذ گواهینامه ایزو برای شرکتها ،تاثیر بسزایی دارد.

برای مراجع معتبر صدور گواهی ایزو ، فقط مستندات کفایت نمیکند ،بلکه این مراجع خواهان پیاده سازی استاندادرها درشرکت شما هستند تا از صحت نحوه پیاده سازی ایزو ،اجرای فرآیندها و چگونگی اجرای آن در سازمان  که آیا در کیفیت نهایی خدمات و محصول شما تاثیری داشته است یاخیر مطمئن شوند.

شرایط اخذ ایزو برای شرکتها ، مسلما بدون داشتن دانش لازم پیاده سازی ، برای شما فراهم نخواهد شد و نمیتوانید به هدف نهایی خود برسید ،البته اگر بخواهید پیاده سازی ایزو را بصورت واقعی و هدفمند درشرکت خود داشته باشید و بتوانید به اخذ گواهینامه ایزو معتبر بین المللی دست پیداکنید.

شرکت QAL یکی از معتبرترین مراجع صدور گواهینامه ایزو در خدمت شما است.

گواهینامه ایمنی و بهداشتی آموزشگاههای آرایشی و آرایشگاهها

امروزه بسیاری از بانوان اقدام به یادگیری آرایشگری و مشاغل مرتبط با این زمینه می نمایند.این افراد برای توسعه کسب و کار خود و جذب مشتری نیاز به انجام پروسه های مهمی را دارد که یکی از مهم ترین آن ها اخذ گواهینامه ایزو ایمنی و بهداشتی آرایشگری می باشد.اطمینان مشتریان درباره شرایط و کیفیت کار شما در آرایشگاه می توانند مهم ترین رکن بازخورد مثبت و جلب مشتری باشد.

گواهینامه نشان حلال

استاندارد حلال – HALAL – توسط گروهی از کارشناسان استاندارد سازی سازمان کنفرانس اسلامی (OIC) و توسط کمیته فنی استانداردها و مؤسسه مترولوژی کشورهای اسلامی (SMIIC) در مورد مسائل مربوط به مواد غذایی حلال به تصویب رسیده است.

اخذ گواهینامه ایزو 16949 IATF

گواهینامه ایزو IATF16949:2016 جايگزين ISO / TS 16949: 2009 استانداردي است که الزامات سيستم مديريت کيفيت (QMS) را براي بخش خودرو مشخص مي کند.

شرایط اخذ ایزو برای شرکتها

نیازی به شرایط خاصی برای اخذ گواهینامه ایزو نمیباشد.هرشرکتی دارای دفترمرکزی ویا ودرحال کار میتواند گواهینامه ایزو دریافت نماید.تعداد پرسنل ، حجم سازمان ، تعداد فرآیندهای اجرایی ، نقش بسزایی درراستای پیاده سازی ایزو و درنهایت اخذ گواهینامه ایزو دارند.

گواهینامه ایزو GMP

GMP استانداردی برای روش های تولیدی به منظور تطابق با الزمات قانونی مقررات اتحادیه اروپا 1935/2004/EG در ارتباط با موادغذایی می باشد. GMP از گواهینامه های مرتبط به سازمان غذا و دارو کشور آمریکا است که به منظور روش های تولید مناسب مورد استفاده قرار می گیرد ، برای صنایعی همچون دارو ، غذا و همچنین آرایشی بهداشتی کاربرد دارد. اخذ گواهینامه ایزو GMP کلیه شرکت های تولید کننده موارد ذکر شده را ملزم به رعایت استاندارد های از پیش تعیین شده برای تولید و بسته بندی محصولات و دستگاه ها می نماید.

نام تجاری یا برند

هدف از نام تجاری یا برند، انتقال پیام نام تجاری، ایجاد وفاداری مشتری به برند ، متقاعد کردن خریدار برای محصول است. برند - نام تجاری -شکل دهنده ی درک مشتری از محصول است. هدف اصلی از نام تجاری یا برند "ایجاد تمایز" است. برند قوی تعلل ، شک و تردید مشتریان در مورد خطرات مالی، اجتماعی و امنیتی در هنگام خرید کالا یا خدمت را کاهش داده و بر قدرت تصمیم گیری تاثیر میگذارد.