Toggle navigation
ثبت درخواست
صفحه اصلی
درباره ما
خط مشی شرکت
اهداف کیفی
بیانیه بی طرفی
مرجع اعتبار بخشی
چارت سازمانی
خدمات شرکت
خدمات ممیزی
گواهینامه حلال
ثبت و صدور گواهینامه
ممیزی مراقبتی
خدمات آموزش
گواهینامه های تحت اعتبار
مقالات ایزو
خدمات مشتریان
گواهینامه ها
ایزو 9001
ایزو 22000
ایزو 14001
ایزو 10002
ایزو 45001
گواهینامه HSE
گواهینامه HACCP
تمامی گواهینامه های ایزو
ارتباط با ما
سمینار تخصصی سالنهای زیبایی و میکاپ
بزرگترن سمینار تخصصی سالنهای زیبایی و میکاپ نوین با رویکرد مشتری مداری
اخذ گواهینامه HSE
HSE مخفف عبارت Health Safety Environment می باشد که به فارسی به معنای بهداشت ، ایمنی و محیط زیست است. گواهینامه ایزو HSE اصولی را تعریف می کند که با انجام و اجرای آن ها، فعالیت سازمان ها در سراسر جهان با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشت و ایمنی و زیست محیط انجام می پذیرد. اخذ گواهینامه ایزو HSE ، نظامی برای مدیریت ساختار سازمانی، سیاست، قوانین و مقررات و نهایتا رویه هایی برای تغییر عملکرد سلامت، ایمنی و کاهش یا رفع خطرات برای دستیابی به سیاست های هدف سازمان است.
ادامه مطلب
هزینه اخذ و صدور گواهینامه ایزو
عمده هزینه مربوط به صدور ایزو به هزینه های ممیزی اختصاص می یابد.اخذ گواهینامه ایزو شامل مراحل و مراتب بخصوصی می شود و گاهی این فرایند می تواند پیچیده و تا حدودی طولانی نیز گردد.انجام امور ممیزی سازمان های مختلف نیاز به افراد متخصص جهت بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان
ادامه مطلب
تفاوت بین ایزو 9000 و ایزو 9001 چیست؟
ایزو 9000 جزء خانواده استاندارد است و یک سیستم مدیریت کیفیت را توصیف می کند و ایزو 9001 نیز حاوی الزامات سیستم مدیریت کیفیت می باشد. عموما شرکت ها برای اخذ ISO 9001 اقدام می کنند.
ادامه مطلب
گواهینامه ایزو 10006
پیاده سازی و داشتن گواهینامه سیستم مدیریت پروژه ایزو10006 به کارفرما این اطمینان را می دهد که پیمانکار دارای یک نظام منسجم مدیریتی برای رسیدن به اهداف پروژه می باشد و در سازمان هایی که استاندارد مدیریت پروژه مانند PMBOK یا ایزو10006 در آن پیاده سازی شده ضمن سازماندهی بهتر به امور و فرآیند ها باعث افزایش کارآیی و اثربخشی فعالیت ها می گردد.
ادامه مطلب
نام تجاری یا برند
هدف از نام تجاری یا برند، انتقال پیام نام تجاری، ایجاد وفاداری مشتری به برند ، متقاعد کردن خریدار برای محصول است. برند - نام تجاری -شکل دهنده ی درک مشتری از محصول است. هدف اصلی از نام تجاری یا برند "ایجاد تمایز" است. برند قوی تعلل ، شک و تردید مشتریان در مورد خطرات مالی، اجتماعی و امنیتی در هنگام خرید کالا یا خدمت را کاهش داده و بر قدرت تصمیم گیری تاثیر میگذارد.
ادامه مطلب
ممیزان QAL چه ویژگی هایی باید داشته باشند ؟
کلیه اشخاص دخیل در انجام ممیزی سیستم مدیریت کیفیت باید شایستگی و دانش لازم را براساس الزامات شایستگی ایزو 17021:2011 که در زیر بدان اشاره شده است ، داشته باشند . لازم نیست که کلیه اعضای تیم ممیزی شایستگی یکسان داشته باشند، بلکه تیم ممیزی می تواند برای انجام یک ممیزی شایستگی کافی داشته باشد
ادامه مطلب
طراحی سایت
و
بهینه سازی سایت
:
آوینا پرداز
تمامی حقوق برای این وبسایت محفوظ می باشد