بیانیه بی طرفی

1- QAL اعلام میکند که کارکنانی که فعالیتهای گواهی کردن محصول یا سیستم های مدیریتی را عهده دار می باشند درگیر مشاور یا مشاور فنی نمی باشند.
2-به منظور حفاظت از اعتبار حرفه ای گروه QAL، انتظار ما از کارکنان داخلی و بیرونی سازمان این است که در جهت منافع بلند مدت شرکت و جامعه کاملا اخلاقی و بیطرفانه عمل نمایند.
3- QAL کارکنان درون سازمان یا بیرون سازمان خود را ملزم میکند تا هر وضعیت شناخته ای که برای آن کارکنان ممکن است تعارض منافع ایجاد کند را آشکار نمایند.
4-QAL بایداز این اطلاعات برای شناسائی تهدیدهای بی طرفی ناشی از فعالیتهای این کارکنان یا سازمانهائی که آنها را بکار میگیرند استفاده کند.
5-ما نباید کارکنان درون سازمان یا بیرون از سازمان خود را از مشتریان مستقیم خود استفاده کنیمیا محصولات/خدمات خود رااز مشتریان مستقیم خود خریداری کنیم،مگر آنکه بتوانیم اثبات کنیم ریسک ها یا تهدیدهای برای بی طرفی در یک سطح قابل قبول کاهش یافته است.
برخی از مقالات

HSE-MS ایمنی و بهداشت شغلی

استاندارد HSE-MS یکی از مهم ترین استانداردها در حوزه سلامت بهداشت و محیط زیست محسوب می شود، گواهینامه ایزو HSE اصولی را تعریف می کند که با انجام و اجرای آن ها، فعالیت سازمان ها در سراسر جهان با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشت و ایمنی و زیست محیط انجام می پذیرد.
HSE-MS ایمنی و بهداشت شغلی

گواهینامه ایزو 16817

استاندارد ایزو 16817در رابطه با نمای داخلی ساختمان به طراحان ، معماران ، سازندگان و ناظران در اطمینان از آخرین دستاوردها در زمینه های ایمنی ، بهداشتی ، رفاهی و بهره وری ساکنین و کاربران تدوین شده است.
گواهینامه ایزو 16817

اخذ ایزو 26000

یکپارچه سازی، پیاده سازی و ارتقاء رفتار مسئولیت اجتماعی در سراسر سازمان و از طریق سیاست ها و شیوه های آن، در گستره نفوذ آن .
اخذ ایزو 26000

گواهینامه ارگانیک

مواد غذایی دارای گواهینامه ارگانیک یا طبیعی، بدون دخالت آفت کش ها و کودهای شیمیایی تولید می شود؛ در واقع این روش شیوه ای از کشاورزی است که طی آن در هیچ یک از مراحل کاشت تا برداشت، جمع آوری و بسته بندی، از کود شیمیایی استفاده نمی شود.
گواهینامه ارگانیک

نام تجاری یا برند

هدف از نام تجاری یا برند، انتقال پیام نام تجاری، ایجاد وفاداری مشتری به برند ، متقاعد کردن خریدار برای محصول است. ایزو 10668:2010 چارچوبی را برای ارزش گذاری نام تجاری یا برند، شامل اهداف، مبانی ارزش گذاری، رویکردها، روش های ارزش گذاری و منبع یابی داده ها و مفروضات با کیفیت مشخص می کند.
نام تجاری یا برند

مدل تعالی سازمانیEFQM

تعالي سازماني، از جمله مفاهيمي بوده است كه همواره سيستم‌هاي كاري و سازماني به دنبال آن بوده و در هر مرحله از تاريخ به گونه‌اي آن را بيان نموده‌اند. تعالي سازماني را مي‌توان رشد و ارتقاي سطح يك سازمان در تمامي ابعاد مختلف آن دانست.
مدل تعالی سازمانیEFQM