خدمات آموزش

آکادمی آموزش QAL بصورت حضوری و مجازی آماده برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و همچنین دوره های با عناوین خاص به افراد و سازمان ها می باشد.

تمامی دوره های آموزشی آکادمی QALاز نوع آموزش کوتاه مدت بوده و گواهینامه های آموزشی صادره از QAL، به عنوان گواهی نامه های پایان دوره آموزشی " گواهی نامه هایی كه درپايان هر يك از دوره هاي آموزشي كوتاه مدت به شركت كنندگان اعطا مي گردد" شناسایی می شود. QALتاکید می نماید که این گواهی نامه ها از نوع تحصیلی یا مهارتی نمی باشد. از تمامی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی درخواست میشود اطلاعات کافی وآگاهی کامل از گستره کاربردی آموزشی گواهی نامه های "پایان دوره آموزشی " داشته باشند و هرگونه بکارگیری عنوان "دوره های مهارتی یا تحصیلی" غیر مجاز و مغایر با قوانین و مقررات کشوری می باشد.این بیانیه بصورت رسمی در این سایت قرارداده شده و تمامی شرکت کنندگان و دارندگان گواهی نامه های آموزشی QALموظف هستند فقط از عنوان "گواهی پایان دوره آموزشی " استفاده نمایند.

عنوان دوره های آموزشی بشرح زیر می باشد:

دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت زیست محیط ISO 14001:2004
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001:2007
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت بهداشت حرفه ای HSE-MS
دوره آموزشی آشنایی با الزاماتسیستم مدیریت یکپارچه IMS
دوره آموزشی آشنایی با الزاماتسیستم مدیریت بهداشت ایمنی مواد غذایی ISO 22000:2005
دوره آشنایی با مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ICDL
دوره آموزشی برق صنعتی Power Industrisl
دوره آموزشی تاسیسات مکانیکی
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی HRM
دوره آموزشی مدیریت فروش Marketing Management
دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره
مدیریت استراتژیک Strategic Management
دوره آموزشی TQM
دوره آموزشی مدیریت دانش Knowledge Management
دوره آموزشی حسابداری حرفه ای Professional Accounting  
دوره آموزشی مدیریت بازرگانی Commercial Management
دوره آموزشی مدیریت تحول           Evolution Management
دوره آموزشی PMBOK
دوره آموزشی Primavera
دوره آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش Sales and Marketing Management
دوره آموزشی 5S
دوره آموزشی 6 سیگما
دوره آموزشی 3D MAX
دوره آموزشی مدیریت پروژه با نرم افزار MSP
دوره آموزشی ابزار دقیق
دوره آموزشی ارزیابی ریسک Risk Assessment
دوره آموزشی ایمنی در برق Electrical Safety
دوره آموزشی ایمنی در برشکاری و جوشکاری Safety in Welding and Cutting
دوره آموزشی ایمنی در کارگاهSafety in the Workshop
دوره آموزشی ایمنی کار در ارتفاع Work Height Safety
دوره آموزشی بازاریابی بین المللی International Marketing
دوره آموزشی سرپرستی کارگاه Workshop Supervision
دوره آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک
دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی Public Relations Management
دوره آموزشی طراحی داخلی Interior Design
دوره آموزشی مدیریت تغییر در سازمان Managing change in organizations
دوره آموزشی امنیت در شبکه Network Security
دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی Public Relations Management
دوره آموزشی مدیریت ریسک Public Relations Management
جدیدترین دوره آکادمی QAL
دوره آموزشی آشنایی با تغییرات ISO 9001:2015 نسبت به ISO 9001:2008

 
برخی از مقالات

اخذ ایزو 10004

ایزو 10004 راهنمایی هایی را برای اجرای فرآیندهای نظارت و ارزیابی رضایت مشتری تعریف و ارائه می دهد ISO 10004 برای استفاده درهمه سازمان ها صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول ارائه شده است.
اخذ ایزو 10004

تفاوت بین ایزو 9000 و ایزو 9001 چیست؟

ایزو 9000 جزء خانواده استاندارد است و یک سیستم مدیریت کیفیت را توصیف می کند و ایزو 9001 نیز حاوی الزامات سیستم مدیریت کیفیت می باشد. عموما شرکت ها برای اخذ ISO 9001 اقدام می کنند.
تفاوت بین ایزو 9000 و ایزو 9001 چیست؟

اصطلاحات مربوط به گواهینامه ایزو

برای آشنایی با روند اخذ گواهینامه ایزو و یا آگاهی بیشتر با فرایند استاندارد سازی، سازمان ایزو اقدام به ارائه تعاریف و اصطلاحاتی نموده است که توسط کشورهای عضو این سازمان به شکل هماهنگ پایه گذاری شده است. زبان اصلی تعاریف یکپارچه سازمان ایزو بر اساس دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی می باشد و آنچه که می توان مشاهده کرد استفاده از واژه ها و اصطلاحات بر اساس این دو زبان می باشد که هر کشور می تواند آن را بر اساس زبان کشور خود ترجمه نماید.
اصطلاحات مربوط به گواهینامه ایزو

اخذ ایزو 10002

نارضایتی مشتری می تواند منجر به صدمه به تجارت ها و سازمان ها شود. مدیر باهوش راه هایی برای متفاوت کردن خود از رقبا، تعریف استاندارد خدمات مشتری و ارایه یک سیستم رسیدگی به شکایات مستمر برای مشتریان خود پیدا خواهد کرد.مدیریت شکایت چالش بر انگیز است زیرا همیشه یک راه حل ثابت وجود ندارد. موفقیت در این امر به نحوه شناخت شما از شکایت، نوع رسیدگی به آن و میزان رضایت مشتری از راه حل ارائه شده بستگی دارد. اخذ گواهینامه ایزو 10002 به سازمان ها در شناسایی، مدیریت و شناخت شکایات مشتری ها کمک می کند.
اخذ ایزو 10002

گواهینامه OHSAS 18001

استاندارد 18001 استانداردي است كه ما را ملزم به رعايت نكات ايمني و بهداشتي مي نمايد. آمادگي جسماني كاركنان، رعايت نكات ايمني و تجهيزات ايمني در محيط كار، آمادگي در شرايط اضطراري از قبيل سيل و زلزله و بررسي ميزان و شدت و احتمال خطرات، مي كند. براي كاهش خطرات و افزايش آگاهي كاركنان نسبت به نحوه شناسايي خطرات و محاسبه ريسك آنها دستورالعمل هايي تدوين مي گردد. رعايت استانداردهاي ايمني حافظ جان كاركنان، سلامتي آنان و حفظ اموال و دارايي هاي يك سازمان است و رعايت اين استاندارد در ايجاد يك سازمان امن و عاري از خطر، ما را ياري مي كند.سري ارزيابي ايمني بهداشت شغلي استانداردي قابل مميزي و اخذ گواهينامه مي باشد،در پاسخ به نياز سازمانها به يك استاندارد سيستم مديريت ايمني و بهداشت شغلي كه بوسيله آن بتوانند سيستم مديريت خود را در زمينه هاي بهداشتي وايمني ارزيابي نمايند، تدوين شده است.
گواهینامه OHSAS 18001

5s یا نظام آراستگی محیط کار

5S نام یک روش سازمانی در محل کار است که از لیستی از پنج کلمه ی ژاپنی استفاده می کند. این کلمات عبارتند از Seiri ،Seiton ،Seiso ،Seiketsu و Shitsuke که همه آن ها با حرف S شروع می شوند و به همین علت با نام 5S معرفی می شود. این نظاام آراستگی هم پا با اخذ گواهینامه ایزو برای محیط های کاری مورد نیاز می باشد.
5s یا نظام آراستگی محیط کار