درباره شرکت QAL ایران

خط مشی 
 شرکت QAL  متعهد به پیاده سازی واجرای استاندارد ISO 17021:2011 و تلاش در جهت بی طرفی ، افزایش رضایت مشتری و بهبود مستمر در زمینه ممیزی وصدورگواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت می باشد .
1-      ارائه خدمات صدور گواهینامه بین المللی مطابق استاندارد ایزو17021 با رعایت بی طرفی
2-      ارائه خدمات با کیفیت به مشریان و جلب رضایت آنان در جهت ارتقاء کسب و کار آن ها
3-      توسعه تبادل آزاد اطلاعات با سازمانها در زمبنه خدمات سازمان
4-      تلاش در جهت افزایش دانش پرسنل با برگزاری دوره های آموزشی
5-      بهبود مداوم خدمات صدور گواهینامه
6-      در دسترس قراردادن خط مشی سازمان جهت مشتربان ، کارکنان و عموم
 
اهداف 
1-      بهبود شایستگی ممیزان
2-      رساندن شکایات مشتریان به صفر
3-      به صفر رساندن شکایات به مرجع اعتباربخشی علیه اعتبار گواهی صادر شده از سازمان
4-      پیش بینی ، درک و برآوردن انتظارات و نیازهای مشتریان
 
بیانیه بی طرفی 
 1- QAL اعلام میکند که کارکنانی که فعالیتهای گواهی کردن محصول یا سیستم های مدیریتی را عهده دار می باشند درگیر مشاور یا مشاور فنی نمی باشند.
2-به منظور حفاظت از اعتبار حرفه ای گروه QAL، انتظار ما از کارکنان داخلی و بیرونی سازمان این است که در جهت منافع بلند مدت شرکت و جامعه کاملا اخلاقی و بیطرفانه عمل نمایند.
3- QAL کارکنان درون سازمان یا بیرون سازمان خود را ملزم میکند تا هر وضعیت شناخته ای که برای آن کارکنان ممکن است تعارض منافع ایجاد کند را آشکار نمایند.
4-QAL بایداز این اطلاعات برای شناسائی تهدیدهای بی طرفی ناشی از فعالیتهای این کارکنان یا سازمانهائی که آنها را بکار میگیرند استفاده کند.
5-ما نباید کارکنان درون سازمان یا بیرون از سازمان خود را از مشتریان مستقیم خود استفاده کنیمیا محصولات/خدمات خود رااز مشتریان مستقیم خود خریداری کنیم،مگر آنکه بتوانیم اثبات کنیم ریسک ها یا تهدیدهای برای بی طرفی در یک سطح قابل قبول کاهش یافته است.
 
مزاياي ثبت سيستم ایزو براي سازمانها 
شركتها و سازمانها صرفنظراز نوع و اندازه و ميزان سودآوري علاقمندي زيادي براي ثبت سيستمهاي مديريتي همچون ISO 9001  , ISO 14001,OHSAS 18001 دارند ، زيرا بايد نيازهاي بازار ، رضايت مشتري يا نيازمنديهاي قانوني و تجاري را پوشش دهند. اجراي سيستماتيك و موفق اين استانداردها با هدف ارتقاء بهره وري و كاهش هزينه موجب مي شود سازمانها از قابليت رقابتي بالا برخوردار گردند و به سودآوري برسند.
 بهبود فرآيندهاي سازماني
توليد محصول با كيفيت بهتر
كمك به بازاريابي و فروش بيشتر محصول و ايجاد تقاضا
حصول اطمينان از برآورده سازي نيازها و انتظارات مشتريان
83% بهبود كنترل مديريت گزارش
70% بهبود واقعي در ارائه خدمات به مشتريان
64% موفقيت در انعقاد قرارداد فروش و ارائه خدمات

48% افزايش سهم بازار

مرجع اعتبار بخشی :
شرکت (( کیفیت ارزیاب لیا ))  تحت اعتبارمرجع اعتباربخشی  WWW.ASCB.CO.UK   در ایران بعنوان مرجع ممیزی و صدور گواهینامه فعالیت می نماید . 
گواهینامه هایی که تحت اعتبار مرجع اعتباربخشی ASCB صادر می گردد بشرح زیر می باشد :
ISO 9001:2015
ISO 14001:2004
OHSAS 18001:2007
ISO 22000:2005
ISO 10002:2014

ساختار سازمانی