خدمات آموزش

آکادمی آموزش QAL بصورت حضوری و مجازی آماده برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و همچنین دوره های با عناوین خاص به افراد و سازمان ها می باشد.

تمامی دوره های آموزشی آکادمی QALاز نوع آموزش کوتاه مدت بوده و گواهینامه های آموزشی صادره از QAL، به عنوان گواهی نامه های پایان دوره آموزشی " گواهی نامه هایی كه درپايان هر يك از دوره هاي آموزشي كوتاه مدت به شركت كنندگان اعطا مي گردد" شناسایی می شود. QALتاکید می نماید که این گواهی نامه ها از نوع تحصیلی یا مهارتی نمی باشد. از تمامی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی درخواست میشود اطلاعات کافی وآگاهی کامل از گستره کاربردی آموزشی گواهی نامه های "پایان دوره آموزشی " داشته باشند و هرگونه بکارگیری عنوان "دوره های مهارتی یا تحصیلی" غیر مجاز و مغایر با قوانین و مقررات کشوری می باشد.این بیانیه بصورت رسمی در این سایت قرارداده شده و تمامی شرکت کنندگان و دارندگان گواهی نامه های آموزشی QALموظف هستند فقط از عنوان "گواهی پایان دوره آموزشی " استفاده نمایند.

عنوان دوره های آموزشی بشرح زیر می باشد:

دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت زیست محیط ISO 14001:2004
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001:2007
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت بهداشت حرفه ای HSE-MS
دوره آموزشی آشنایی با الزاماتسیستم مدیریت یکپارچه IMS
دوره آموزشی آشنایی با الزاماتسیستم مدیریت بهداشت ایمنی مواد غذایی ISO 22000:2005
دوره آشنایی با مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ICDL
دوره آموزشی برق صنعتی Power Industrisl
دوره آموزشی تاسیسات مکانیکی
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی HRM
دوره آموزشی مدیریت فروش Marketing Management
دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره
مدیریت استراتژیک Strategic Management
دوره آموزشی TQM
دوره آموزشی مدیریت دانش Knowledge Management
دوره آموزشی حسابداری حرفه ای Professional Accounting  
دوره آموزشی مدیریت بازرگانی Commercial Management
دوره آموزشی مدیریت تحول           Evolution Management
دوره آموزشی PMBOK
دوره آموزشی Primavera
دوره آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش Sales and Marketing Management
دوره آموزشی 5S
دوره آموزشی 6 سیگما
دوره آموزشی 3D MAX
دوره آموزشی مدیریت پروژه با نرم افزار MSP
دوره آموزشی ابزار دقیق
دوره آموزشی ارزیابی ریسک Risk Assessment
دوره آموزشی ایمنی در برق Electrical Safety
دوره آموزشی ایمنی در برشکاری و جوشکاری Safety in Welding and Cutting
دوره آموزشی ایمنی در کارگاهSafety in the Workshop
دوره آموزشی ایمنی کار در ارتفاع Work Height Safety
دوره آموزشی بازاریابی بین المللی International Marketing
دوره آموزشی سرپرستی کارگاه Workshop Supervision
دوره آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک
دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی Public Relations Management
دوره آموزشی طراحی داخلی Interior Design
دوره آموزشی مدیریت تغییر در سازمان Managing change in organizations
دوره آموزشی امنیت در شبکه Network Security
دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی Public Relations Management
دوره آموزشی مدیریت ریسک Public Relations Management
جدیدترین دوره آکادمی QAL
دوره آموزشی آشنایی با تغییرات ISO 9001:2015 نسبت به ISO 9001:2008

 
برخی از مقالات

شرایط تعلیق و ابطال گواهینامه ایزو

تعلیق گواهینامه های ایزو می تواند تحت شرایط مختلفی رخ دهد، اما این تعلیق نمی تواند بیش از شش ماه باشد، مگر اینکه تمدید شود. در صورتی که اقدامات اصلاحی در بازه زمانی تعیین شده انجام نشده باشد یا کافی نباشد، گواهی ایزو ممکن است پس گرفته یا ابطال شود.
شرایط تعلیق و ابطال گواهینامه ایزو

گواهینامه ایزو 10015

یک فرآیند آموزش برنامه ریزی شده و نظام مند می تواند نقش مهمی در کمک به یک سازمان داشته باشد تا با اخذ گواهینامه ایزو 10015 توانایی های خود را بهبود بخشید و اهداف با کیفیت خود را برآورده نمایید.
گواهینامه ایزو 10015

گواهینامه ایزو مراکز آموزشی

استاندارد ایزو برای مراکز آموزشی تضمین می کند که هر سازمان یا سیستم مدیریتی آموزشی تمام الزامات استانداردسازی، تضمین کیفیت و ثبات را دارد. در واقع استاندارد IWA2 2007، ایزو 21001:2018، ایزو 29995:2021 و ایزو 9001 رایج ترین گواهینامه های ایزو برای مراکز آموزشی هستند.
گواهینامه ایزو مراکز آموزشی

مدل تعالی سازمانیEFQM

تعالي سازماني، از جمله مفاهيمي بوده است كه همواره سيستم‌هاي كاري و سازماني به دنبال آن بوده و در هر مرحله از تاريخ به گونه‌اي آن را بيان نموده‌اند. تعالي سازماني را مي‌توان رشد و ارتقاي سطح يك سازمان در تمامي ابعاد مختلف آن دانست.
مدل تعالی سازمانیEFQM

جلسه بازنگری مدیریت چیست ؟

جلسه بازنگری مدیریت، به طور منظم عملکرد سیستم های مدیریتی بر اساس هدف آنها را ارزیابی و همچنین اینکه آیا نتایج مطلوبی را مطابق با نیازهای سازمان تولید می کنند یا خیر، را بررسی می کند.
جلسه بازنگری مدیریت چیست ؟

ISO TS 29001

ISO / TS 29001 الزاماتی را در حوزه سیستم مدیریت کیفیت برای طراحی، توسعه، تولید، نصب و خدمات محصولات صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی تعریف می کند. در ادامه توضیحاتی در خصوص اخذ گواهینامه ایزو ISO / TS 29001 ارائه خواهیم داد.
ISO TS 29001