خدمات آموزش


آکادمی آموزش QAL بصورت حضوری و مجازی آماده برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و همچنین دوره های با عناوین خاص به افراد و سازمان ها می باشد.
عنوان دوره های آموزشی بشرح زیر می باشد:
 
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت زیست محیط ISO 14001:2004
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001:2007
دوره آموزشی آشنایی با الزامات سیستم مدیریت بهداشت حرفه ای HSE-MS
دوره آموزشی آشنایی با الزاماتسیستم مدیریت یکپارچه IMS
دوره آموزشی آشنایی با الزاماتسیستم مدیریت بهداشت ایمنی مواد غذایی ISO 22000:2005
دوره آشنایی با مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ICDL
دوره آموزشی برق صنعتی Power Industrisl
دوره آموزشی تاسیسات مکانیکی
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی HRM
دوره آموزشی مدیریت فروش Marketing Management
دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره
مدیریت استراتژیک Strategic Management
دوره آموزشی TQM
دوره آموزشی مدیریت دانش Knowledge Management
دوره آموزشی حسابداری حرفه ای Professional Accounting  
دوره آموزشی مدیریت بازرگانی Commercial Management
دوره آموزشی مدیریت تحول           Evolution Management
دوره آموزشی PMBOK
دوره آموزشی Primavera
دوره آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش Sales and Marketing Management
دوره آموزشی 5S
دوره آموزشی 6 سیگما
دوره آموزشی 3D MAX
دوره آموزشی مدیریت پروژه با نرم افزار MSP
دوره آموزشی ابزار دقیق
دوره آموزشی ارزیابی ریسک Risk Assessment
دوره آموزشی ایمنی در برق Electrical Safety
دوره آموزشی ایمنی در برشکاری و جوشکاری Safety in Welding and Cutting
دوره آموزشی ایمنی در کارگاهSafety in the Workshop
دوره آموزشی ایمنی کار در ارتفاع Work Height Safety
دوره آموزشی بازاریابی بین المللی International Marketing
دوره آموزشی سرپرستی کارگاه Workshop Supervision
دوره آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک
دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی Public Relations Management
دوره آموزشی طراحی داخلی Interior Design
دوره آموزشی مدیریت تغییر در سازمان Managing change in organizations
دوره آموزشی امنیت در شبکه Network Security
دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی Public Relations Management
دوره آموزشی مدیریت ریسک Public Relations Management
جدیدترین دوره آکادمی QAL
دوره آموزشی آشنایی با تغییرات ISO 9001:2015 نسبت به ISO 9001:2008
 
برخی از مقالات

 اخذ ایزو 10004:2012

ایزو 10004 راهنمایی هایی را برای اجرای فرآیندهای نظارت و ارزیابی رضایت مشتری تعریف و ارائه می دهد ISO 10004 برای استفاده درهمه سازمان ها صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول ارائه شده است.
ادامه مطلب

 هزینه مشاوره ایزو

هزینه مشاوره ایزو وابسته به عوامل متعددی است ، گذشته از این ها اخذ گواهینامه ایزو و رعایت استانداردهای مورد نیاز برای صدور گواهینامه نیز شامل هزینه های جداگانه ای می شود.گستردگی هزینه های مربوط به مشاور ایزو آنقدر زیاد است که نمی توان بدون شناخت و بررسی عوامل موثر ، مبلغ دقیقی برای آن اعلام کرد.
ادامه مطلب

 اهمیت اخذ انواع ایزو

امروزه اخذ استانداردهای ایزو بسیار حائز اهمیت می باشد تا آنجا که شرط بسیاری از مبادلات بازرگانی در سطح بین المللی می باشند. این سازمان به ترویج بین المللی استانداردهای صنعتی و اقتصادی می پردازد تا تبادلات صنایع و حرفه های مختلف را در یک راستا هماهنگ سازد.
ادامه مطلب

 نشان CE

کلمه CE بروی بسیاری از محصولات معامله شده در بازار های منطقه اقتصادی اروپا (EEA) مشاهده میشود. EEA شامل کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین ایسلند، لیختن اشتاین و نروژ است.
ادامه مطلب

 گواهینامه IMS

IMS (سیستم مدیریت یکپارچه) یک پایگاه داده و سیستم مدیریت معاملات است که ابتدا توسط IBM در سال 1968 برای پشتیبانی از برنامه فضایی آپولو ناسا معرفی شد. IMS در واقع ترکیبی از یک سیستم مدیریت کیفیت ، یک سیستم زیست محیطی و یک سیستم بهداشت و ایمنی است که در کنار یکدیگر سیستم مدیریت یکپارچه یا همان IMS را تشکیل می دهند.
ادامه مطلب

 استاندارد 13485 - سیستم مدیریت کیفیت در تجهیزات پزشکی

سازمان هایی می توانند از استاندارد ایزو 13485 استفاده کنند که فعالیت آنها شامل یک یا چند مرحله از طراحی و توسعه، تولید، ذخیره سازی و توزیع، نصب و یا خدمات یک دستگاه پزشکی و یا ارائه فعالیت های مرتبط (مثلا پشتیبانی فنی) باشد
ادامه مطلب