گواهینامه ایزو SFBB

غذای امن تر، کسب و کار بهتر:

اخذ گواهینامه ایزو Sfbb یعنی دستورالعمل های مدیریت ایمنی مواد غذایی و مقررات بهداشت مواد غذایی در شرکت های کوچک برای رسیدن به  غذای سالم تر، کسب و کار بهتر.

تمامی افرادیکه در کسب و کار مربوط به مواد غذایی هستند میبایست خودشان و کارکنانشان بهداشت شخصی مناسبی داشته باشند.  این استاندارد اطلاعاتی به ما می دهد که چگونه مطمئن شویم که کارمندان سازمان و مواد غذایی که در خدمت ما قرار داده اند،  ایمن هستند.

غذای ایمن و در نتیجه آن کسب و کار بهتر شامل موارد و اطلاعات زیر است:

-          آلودگیهای متقابل

-          تمیز کردن

-          منجمد کردن مواد غذایی

-          پخت و پز

-          مدیریت با استفاده از بررسی روزانه عملکرد مجموعه


بسته های ارائه شده در استاندارد SFBB کاربردی و آسان بوده و برای استفاده به شما کمک خواهند کرد:

این بسته ها مطابق با مقررات بهداشت مواد غذایی هستند.

وجود این بسته ها به شما اطمینان خاطر می دهد تا براحتی غذا بخورید.

با کمک این بسته ها میتوانید شهرت کسب و کارتان را حفظ کرده و بهبود ببخشید.

نمره رتبه بندی بهداشت مواد غذایی خود را بهبود ببخشید.

گواهینامه ایزو SFBB حتی برای کودکستان ها و خانه های مراقبت از سالمندان نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. در هر بسته SFBB سازمانها، اطلاعات خاصی برای الزامات مختلفی که در آن سازمان است، وجود دارد.


برخی از الزامات گواهینامه SFBB قبل از شروع کار با مواد غذایی :

-           همیشه دست های خود را بشویید

-           لباس های تمیز بپوشید

-           حتما کلاه بذارید

-          اگر دچار مشکلاتی مانند استفراغ و یا اسهال هستید ، به مدیر خود اطلاع داده و اصلا به مواد غذایی دست نزنید.

-          ساعت و جواهرات و یا هر چیزی که داخل دستتان دارید را خارج کنید

-          حتما لباس مخصوص کار داشته باشید


و هنگامی که کار با مواد غذایی را شروع میکنید:

-           سیگار کشیدن ممنوع

-          خوردن و نوشیدن ممنوع

-          دست زدن به صورت، سرفه  یا عطسه ممنوع

گواهینامه ایزو 50001

ایزو 50001 شامل تمام اقداماتی است که دربرگیرنده طرح ریزی،برنامه ریزی،اجرا و کنترل مؤثر با اطمینان از حداقل مصرف انرژی برای انجام فعالیت های سازمان است.همچنین سیستم مدیریت انرژی به سازمانها کمک می کند تا به صورت مستمر و منظم نسبت به بهبود عملکرد انرژی در قبال الزامات قانونی و سایر قوانین اقدام نمایند. سیستم مدیریت انرژی ایزو 50001 ، بر مبنای مدل بهبود مستمر

گواهینامه ایزو 22000

ایزو 22000 یک استاندارد بین المللی شناخته شده است که به طور سیستماتیک ایمنی مواد غذایی را در هر زنجیره تأمین می کند. بنابراین اخذ گواهینامه ایزو 22000 یکی از مهم ترین نکاتی است که واحد های تولیدی مواد غذایی باید آن را در نظر بگیرند.

اخذ ایزو 10002

نارضایتی مشتری می تواند منجر به صدمه به تجارت ها و سازمان ها شود. مدیر باهوش راه هایی برای متفاوت کردن خود از رقبا، تعریف استاندارد خدمات مشتری و ارایه یک سیستم رسیدگی به شکایات مستمر برای مشتریان خود پیدا خواهد کرد.مدیریت شکایت چالش بر انگیز است زیرا همیشه یک راه حل ثابت وجود ندارد. موفقیت در این امر به نحوه شناخت شما از شکایت، نوع رسیدگی به آن و میزان رضایت مشتری از راه حل ارائه شده بستگی دارد. اخذ گواهینامه ایزو 10002 به سازمان ها در شناسایی، مدیریت و شناخت شکایات مشتری ها کمک می کند.

گواهینامه ایمنی و بهداشتی آموزشگاههای آرایشی و آرایشگاهها

امروزه بسیاری از بانوان اقدام به یادگیری آرایشگری و مشاغل مرتبط با این زمینه می نمایند.این افراد برای توسعه کسب و کار خود و جذب مشتری نیاز به انجام پروسه های مهمی را دارد که یکی از مهم ترین آن ها اخذ گواهینامه ایزو ایمنی و بهداشتی آرایشگری می باشد.اطمینان مشتریان درباره شرایط و کیفیت کار شما در آرایشگاه می توانند مهم ترین رکن بازخورد مثبت و جلب مشتری باشد.

اخذ ایزو 10004

ایزو 10004 راهنمایی هایی را برای اجرای فرآیندهای نظارت و ارزیابی رضایت مشتری تعریف و ارائه می دهد ISO 10004 برای استفاده درهمه سازمان ها صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول ارائه شده است.

تفاوت بین ایزو 9000 و ایزو 9001 چیست؟

ایزو 9000 جزء خانواده استاندارد است و یک سیستم مدیریت کیفیت را توصیف می کند و ایزو 9001 نیز حاوی الزامات سیستم مدیریت کیفیت می باشد. عموما شرکت ها برای اخذ ISO 9001 اقدام می کنند.