خط مشی شرکت

شرکت QAL  متعهد به پیاده سازی واجرای استاندارد ISO 17021:2011 و تلاش در جهت بی طرفی ، افزایش رضایت مشتری و بهبود مستمر در زمینه ممیزی وصدورگواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت می باشد .
1-      ارائه خدمات صدور گواهینامه بین المللی مطابق استاندارد ایزو17021 با رعایت بی طرفی
2-      ارائه خدمات با کیفیت به مشریان و جلب رضایت آنان در جهت ارتقاء کسب و کار آن ها
3-      توسعه تبادل آزاد اطلاعات با سازمانها در زمبنه خدمات سازمان
4-      تلاش در جهت افزایش دانش پرسنل با برگزاری دوره های آموزشی
5-      بهبود مداوم خدمات صدور گواهینامه
6-      در دسترس قراردادن خط مشی سازمان جهت مشتربان ، کارکنان و عموم
برخی از مقالات

اخذ گواهینامه HSE

HSE مخفف عبارت Health Safety Environment می باشد که به فارسی به معنای بهداشت ، ایمنی و محیط زیست است. گواهینامه ایزو HSE اصولی را تعریف می کند که با انجام و اجرای آن ها، فعالیت سازمان ها در سراسر جهان با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشت و ایمنی و زیست محیط انجام می پذیرد. اخذ گواهینامه ایزو HSE ، نظامی برای مدیریت ساختار سازمانی، سیاست، قوانین و مقررات و نهایتا رویه هایی برای تغییر عملکرد سلامت، ایمنی و کاهش یا رفع خطرات برای دستیابی به سیاست های هدف سازمان است.
اخذ گواهینامه HSE

تفاوت بین ایزو 9000 و ایزو 9001 چیست؟

ایزو 9000 جزء خانواده استاندارد است و یک سیستم مدیریت کیفیت را توصیف می کند و ایزو 9001 نیز حاوی الزامات سیستم مدیریت کیفیت می باشد. عموما شرکت ها برای اخذ ISO 9001 اقدام می کنند.
تفاوت بین ایزو 9000 و ایزو 9001 چیست؟

اخذ ایزو 9001

ما قصد داریم یک راهنمای مفید در ارتباط با اخذ گواهینامه ایزو 9001 و دلیل اهمیت این گواهینامه در این قسمت به شما ارائه دهیم. ایزو 9001 یکی از مهم ترین استاندارد های موجود در زیر مجموعه ISO 9000 است. Quality Assessment Lia یک گواهینامه معتبر تحت اعتبار ASCB هست، بنابراین قبل از اینکه شما شروع به کار کنید، با ما در ارتباط باشید تا بتوانید به شما کمک کنیم تا شرایط لازم برای اخذ گواهینامه ایزو و دستیابی به صدور گواهینامه معتبر ISO 9001 را داشته باشید.
اخذ ایزو 9001

مراحل اخذ ایزو

اخذ ایزو برای هر سازمانی دارای مراحلی است که هم از سوی شرکت مشاور ایزو و هم سازمان متقاضی اخذ گواهینامه ایزو می بایست انجام پذیرد تا نهایتا گواهینامه مورد نظر صادر گردد.این مراحل را به صورت زیر می توان خلاصه نمود.
مراحل اخذ ایزو

گواهینامه ایزو 16817

استاندارد ایزو 16817در رابطه با نمای داخلی ساختمان به طراحان ، معماران ، سازندگان و ناظران در اطمینان از آخرین دستاوردها در زمینه های ایمنی ، بهداشتی ، رفاهی و بهره وری ساکنین و کاربران تدوین شده است.
گواهینامه ایزو 16817

گواهینامه ایزو 9001

هنگامی که هر کدام از گواهینامه های ایزو از جمله ایزو 9001 را دریافت می کنید، به بیش از یک میلیون سازمان در سراسر جهان می پیوندید که کسب و کار خود را با این سیستم مدیریتی بهبود بخشیده اند. ایزو 9001 نه تنها به عنوان سیستم مدیریت کیفیت جامع (QMS) در سطح جهان به رسمیت شناخته شده بلکه به عنوان یک ابزار قدرتمند بهبود کسب و کار نیز شناخته شده است.یک سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 به شما کمک می کند تا به طور مداوم نظارت و مدیریت کیفیت در سراسر کسب و کار شما جاری باشد.
گواهینامه ایزو 9001