خط مشی شرکت

شرکت QAL  متعهد به پیاده سازی واجرای استاندارد ISO 17021:2011 و تلاش در جهت بی طرفی ، افزایش رضایت مشتری و بهبود مستمر در زمینه ممیزی وصدورگواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت می باشد .
1-      ارائه خدمات صدور گواهینامه بین المللی مطابق استاندارد ایزو17021 با رعایت بی طرفی
2-      ارائه خدمات با کیفیت به مشریان و جلب رضایت آنان در جهت ارتقاء کسب و کار آن ها
3-      توسعه تبادل آزاد اطلاعات با سازمانها در زمبنه خدمات سازمان
4-      تلاش در جهت افزایش دانش پرسنل با برگزاری دوره های آموزشی
5-      بهبود مداوم خدمات صدور گواهینامه
6-      در دسترس قراردادن خط مشی سازمان جهت مشتربان ، کارکنان و عموم
برخی از مقالات

گواهینامه ایزو 10006

پیاده سازی و داشتن گواهینامه سیستم مدیریت پروژه ایزو10006 به کارفرما این اطمینان را می دهد که پیمانکار دارای یک نظام منسجم مدیریتی برای رسیدن به اهداف پروژه می باشد و در سازمان هایی که استاندارد مدیریت پروژه مانند PMBOK یا ایزو10006 در آن پیاده سازی شده ضمن سازماندهی بهتر به امور و فرآیند ها باعث افزایش کارآیی و اثربخشی فعالیت ها می گردد.
گواهینامه ایزو 10006

اصطلاحات مربوط به گواهینامه ایزو

برای آشنایی با روند اخذ گواهینامه ایزو و یا آگاهی بیشتر با فرایند استاندارد سازی، سازمان ایزو اقدام به ارائه تعاریف و اصطلاحاتی نموده است که توسط کشورهای عضو این سازمان به شکل هماهنگ پایه گذاری شده است. زبان اصلی تعاریف یکپارچه سازمان ایزو بر اساس دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی می باشد و آنچه که می توان مشاهده کرد استفاده از واژه ها و اصطلاحات بر اساس این دو زبان می باشد که هر کشور می تواند آن را بر اساس زبان کشور خود ترجمه نماید.
اصطلاحات مربوط به گواهینامه ایزو

استاندارد ایزو مختص موسسات مالی و بانک ها

استاندارد ایزو مختص موسسات مالی و بانک ها ایزو 13616: خدمات مالی و شماره حساب بین المللی بانک هاایزو 11649: گواهینامه الزامات و ساختاربانکداری کلانEBANKING: بانکداری الکترونیکیایزو 13569: خدمات مالی و امنیت اطلاعاتایزو 22307: ارزیابی اثرات حریم کاربران
استاندارد ایزو مختص موسسات مالی و بانک ها

شرایط تمدید گواهینامه ایزو

قطعا اهمیت اخذ گواهینامه ایزو برای مشاغل بر هیچ کس پوشیده نبوده و هر ارگان ، سازمان یا شرکتی به منظور رشد و پیشرفت در حرفه خود و همچنین افزایش میزان رضایت مشتری نیاز به اخذ ایزو دارد.مراحل اخذ گواهینامه ایزو شامل انجام دستورالعمل هایی است که منجر به بهبود کیفیت مشاغل و در نهایت به رشد و پیشرفت سازمان منجر خواهد شد. اما آنچه که مطرح می باشد این است که پس از اخذ گواهینامه ایزو بایستی به این موضوع توجه شود که این گواهینامه به صورت مادام العمر اعتبار نداشته و همانند سایر گواهینامه ها دارای تاریخ اعتبار می باشد.
شرایط تمدید گواهینامه ایزو

جلسه بازنگری مدیریت چیست ؟

جلسات بازنگری مدیریت هر یکسال یکبار برگزار میشود و در آن سیستم مدیریت کیفیت و اثربخشی فرآیند صدور گواهینامه ایزو بررسی میشود و نتایج حاصل از این بازنگری باید به جلسه بعدی کمیته ارائه شود. نماینده مدیریت سازمان مسئول برگزاری جلسات و همچنین رئیس جلسات بازنگری مدیریت می باشد.شرکت کنندگان باید شامل مدیرعامل، نماینده مدیریت و در صورت نیاز مدیران واحدها باشد.
جلسه بازنگری مدیریت چیست ؟

گواهینامه ارگانیک

کارشناسان معتقدند استفاده از محصولات ارگانيک هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت تأثير بسيار زيادي بر افزايش سلامت دارد. اما دقيقا منظور ما از توليد ارگانيک چيست؟ همان طور که اشاره شد غذاي ارگانيک يا طبيعي بدون دخالت آفت کش ها و کودهاي شيميايي توليد مي شود. در واقع اين روش شيوه اي از کشاورزي است که طي آن در هيچ يک از مراحل کاشت تا برداشت، جمع آوري و بسته بندي محصولات کشاورزي از کود شيميايي استفاده نمي شود.
گواهینامه ارگانیک