خدمات ممیزی

ممیزی ایزو به معنی چک کردن است جهت حصول اطمینان از این که آنچه در سازمان ممیزی میشود با آنچه انجام شده است مطابقت دارد .

در طی یک ممیزی ایزو شما:

 -    تأیید کنید که سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO مرتبط است
 -    چک کنید تا اطمینان حاصل شود که اقدامات انجام شده در جهت اهداف کیفیت سازمان هستند یا خیر ؟
-     بررسی کنید که هر گونه مشکلی در سیستم مدیریتی مورد توجه قرار گرفته است

ممیزی ایزو یعنی :

یک بازرسی سیستماتیک و مستقل برای تعیین اینکه آیا فعالیت های سیستم کیفیت سازمان و نتایج مربوطه آن مطابق با اقدامات برنامه ریزی شده است ؟ و این که آیا این توافقات به طور مؤثر اجرا می شوند و برای رسیدن به اهداف مناسب هستند یا خیر


سه نوع اصلی از ممیزی ایزو وجود دارد:

1-   ممیزی داخلی : در داخل یک سازمان برای اندازه گیری نقاط قوت و ضعف خود در برابر روش ها یا روش های خود و / یا در برابر استانداردهای خارجی که توسط (داوطلبانه) یا اعمال شده بر (اجباری) سازمان تعیین می شود انجام می شود.

ممیزی داخلی یک حسابرسی داخلی است که توسط ممیزان سازمان مورد بازرسی قرار می گیرند اما هیچ منافعی در نتایج ممیزی داخلی وجود ندارد.


2-   ممیزی دوم شخص : یک ممیزی خارجی است که توسط یک مشتری یا یک سازمان قراردادی از طرف مشتری انجام می شود.

ممیزی های دوم شخص تحت شرایط قوانین قرارداد قرار می گیرند،

ممیزی های دوم شخص گرایش بیشتری نسبت به ممیزی های اول شخص دارند، زیرا نتایج حسابرسی می تواند بر تصمیم های خرید مشتری تأثیر بگذارد.


3-      ممیزی شخص ثالث : توسط یک سازمان ممیزی کننده مستقل از روابط مشتری و تامین کننده انجام می شود و از هر گونه تضاد منافع آزاد است. استقلال سازمان ممیزی کننده یک جزء کلیدی از ممیزی شخص ثالث است. ممیزی های شخص ثالث در صورتیکه بدون عدم انطباق طی شود منجر به ثبت و صدور گواهینامه ایزو مربوطه خواهد شد .

برخی از مقالات

اخذ گواهینامه ایزو 17025

ISO / IEC 17025، الزامات عمومی برای صلاحیت آزمایشگاه ها و کالیبراسیون، مرجع بین المللی برای آزمایشگاه است .نسخه جدید استاندارد 17025 توسط ایزو و کمیته بین المللی الکتروشویی (IEC) در سال 2017 برای به روزرسانی محتویات آن و ارائه خدمات بهتر آزمایشگاه هایی که از آن استفاده می کنند، منتشر شد.
اخذ گواهینامه ایزو 17025

اخذ ایزو 10004

ایزو 10004 راهنمایی هایی را برای اجرای فرآیندهای نظارت و ارزیابی رضایت مشتری تعریف و ارائه می دهد ISO 10004 برای استفاده درهمه سازمان ها صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول ارائه شده است.
اخذ ایزو 10004

اخذ ایزو 26000

یکپارچه سازی، پیاده سازی و ارتقاء رفتار مسئولیت اجتماعی در سراسر سازمان و از طریق سیاست ها و شیوه های آن، در گستره نفوذ آن .
اخذ ایزو 26000

گواهینامه ایمنی و بهداشتی آموزشگاههای آرایشی و آرایشگاهها

امروزه بسیاری از بانوان اقدام به یادگیری آرایشگری و مشاغل مرتبط با این زمینه می نمایند.این افراد برای توسعه کسب و کار خود و جذب مشتری نیاز به انجام پروسه های مهمی را دارد که یکی از مهم ترین آن ها اخذ گواهینامه ایزو ایمنی و بهداشتی آرایشگری می باشد.اطمینان مشتریان درباره شرایط و کیفیت کار شما در آرایشگاه می توانند مهم ترین رکن بازخورد مثبت و جلب مشتری باشد.
گواهینامه ایمنی و بهداشتی آموزشگاههای آرایشی و آرایشگاهها

HSE-MS ایمنی و بهداشت شغلی

HSE-MSبیان کننده دو استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS18001 و سیستم مدیریت زیست محیطی ایزو 14001 می باشد.در زمینه بهداشت شغلی ، ایمنی و محیط زیست ، از دهه های قبل ، برخی شرکت های بین المللی به ویژه در صنایع نفت، اقدام به تدوین استاندارد های کاربردی نمودند
HSE-MS ایمنی و بهداشت شغلی

گواهینامه ایزو 9001

هنگامی که هر کدام از گواهینامه های ایزو از جمله ایزو 9001 را دریافت می کنید، به بیش از یک میلیون سازمان در سراسر جهان می پیوندید که کسب و کار خود را با این سیستم مدیریتی بهبود بخشیده اند. ایزو 9001 نه تنها به عنوان سیستم مدیریت کیفیت جامع (QMS) در سطح جهان به رسمیت شناخته شده بلکه به عنوان یک ابزار قدرتمند بهبود کسب و کار نیز شناخته شده است.یک سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 به شما کمک می کند تا به طور مداوم نظارت و مدیریت کیفیت در سراسر کسب و کار شما جاری باشد.
گواهینامه ایزو 9001