ایزو 3834 استاندارد اجباری جوش

مشاوره اخذ ایزو 3834

 ISO 3834  با الزامات کیفیت در جوشکاری برابری می کند ( هم راستا هستند ) و برای شناسایی کنترل ها و روش های لازم آماده شده است.گواهینامه ایزو 3834  استاندارد سیستم کیفیت نیست بلکه جایگزین ایزو 9001 است.
 ISO 3834 برای جوشکاری ذوب فلزات مورد استفاده قرار می گیرد و اصول آن و بسیاری از الزامات دقیق آن نیز برای سایر فرایندهای مرتبط با جوش و جوشکاری مرتبط است
یکی از اهداف اخذ گواهینامه ISO 3834 تعریف الزامات در زمینه جوشکاری است تا طرفین قرارداد یا تنظیم کننده ها به صورت مستقل مجبور به انجام این کار نباشند .  
استاندارد 3834 الزامات کیفیت برای جوش ، کارگاه ها و زیرسازی ها را تحت الشعاع قرار میدهد.گواهینامه ایزو 3834 زمانی ارائه می شود که که توانایی سازنده برای تولید ساخت و ساز جوش مطابق با معیارهای مشخص شده مورد نیاز، مناسب باشد ، همچنین می تواند به عنوان مبنایی برای ارزیابی کیفیت جوشکاری سازنده استفاده شود.
خواص محصولات جوشکاری را نمی توان با آزمایش به تنهایی تایید کرد
اطمینان از کیفیت محصول نهایی با کنترل روند تولید به دست می آید. اگر فرآیندهای تولید جوشکاری مطابق با الزامات ایزو 3834 کنترل شود مشخص می شود که کیفیت جوش در محصول نهایی معیارهای مشخص شده را برآورده می کند یا خیر.

گواهینامه های مرتبط با ایزو 3834:

ISO 3834-1:2005حد مطلوب کیفیت برای جوشکاری ذوبی مواد فلزی .

ISO 3834-1:2005 معیاری باری است که سطح مورد اطمینان برای الزامات کیفیت جوشکاری ذوبی مواد فلزی را بررسی می کند.

ISO 14554-2:2013 مربوط به کیفیت لازم برای جوشکاری مقاومتی مواد فلزی است.
ISO 14554-2:2013  الزاماتی برای نمایش توانا بودن یک تولید کننده یا یک زیر پیمانکار برای تولید است.

ISO/TR 3834-6:2007 کیفیت مطلوب و لازم برای جوشکاری ذوبی مواد فلزی

ISO / TR 3834-6:2007  دستورالعمل ها و نیاز هایی می باشد که برای عملیاتی کردن الزامات داده شده در بخش های دیگر از  ISO 3834را خواهد داد

استاندارد 13485 - سیستم مدیریت کیفیت در تجهیزات پزشکی

ایزو 13485 در حقیقت مبناهای سیستم مدیریت کیفیت را مشخص می کند که در آن سیستم سازمان مربوطه نیاز به ارائه مدارک و نشان دادن توانایی خود در ارائه تجهیزات پزشکی و خدمات مرتبط با آن را دارد. بنابراین اخذ گواهینامه ایزو 13485 می بایست جز اولویت شرکت های ارائه کننده تجهزیات پزشکی قرار بگیرد.

گواهینامه ایزو 10006

پیاده سازی و داشتن گواهینامه سیستم مدیریت پروژه ایزو10006 به کارفرما این اطمینان را می دهد که پیمانکار دارای یک نظام منسجم مدیریتی برای رسیدن به اهداف پروژه می باشد و در سازمان هایی که استاندارد مدیریت پروژه مانند PMBOK یا ایزو10006 در آن پیاده سازی شده ضمن سازماندهی بهتر به امور و فرآیند ها باعث افزایش کارآیی و اثربخشی فعالیت ها می گردد.

گواهینامه نشان حلال

استاندارد حلال – HALAL – توسط گروهی از کارشناسان استاندارد سازی سازمان کنفرانس اسلامی (OIC) و توسط کمیته فنی استانداردها و مؤسسه مترولوژی کشورهای اسلامی (SMIIC) در مورد مسائل مربوط به مواد غذایی حلال به تصویب رسیده است.

گواهینامه ایمنی و بهداشتی آموزشگاههای آرایشی و آرایشگاهها

امروزه بسیاری از بانوان اقدام به یادگیری آرایشگری و مشاغل مرتبط با این زمینه می نمایند.این افراد برای توسعه کسب و کار خود و جذب مشتری نیاز به انجام پروسه های مهمی را دارد که یکی از مهم ترین آن ها اخذ گواهینامه ایزو ایمنی و بهداشتی آرایشگری می باشد.اطمینان مشتریان درباره شرایط و کیفیت کار شما در آرایشگاه می توانند مهم ترین رکن بازخورد مثبت و جلب مشتری باشد.

گواهینامه ارگانیک

کارشناسان معتقدند استفاده از محصولات ارگانيک هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت تأثير بسيار زيادي بر افزايش سلامت دارد. اما دقيقا منظور ما از توليد ارگانيک چيست؟ همان طور که اشاره شد غذاي ارگانيک يا طبيعي بدون دخالت آفت کش ها و کودهاي شيميايي توليد مي شود. در واقع اين روش شيوه اي از کشاورزي است که طي آن در هيچ يک از مراحل کاشت تا برداشت، جمع آوري و بسته بندي محصولات کشاورزي از کود شيميايي استفاده نمي شود.

گواهینامه ایزو 17020

دامنه کاربرد این استاندارد در زمینه ارزیابی، بازبینی و نهایتا صدور گواهینامه ایزو 17020 برای سازمانهای تائید صلاحیت شده و انواع مختلف سازمانهای بازرسی کننده از سوی مراجع تائید صلاحیت می باشد.