گواهینامه ایزو SFBB

غذای امن تر، کسب و کار بهتر:

اخذ گواهینامه ایزو Sfbb یعنی دستورالعمل های مدیریت ایمنی مواد غذایی و مقررات بهداشت مواد غذایی در شرکت های کوچک برای رسیدن به  غذای سالم تر، کسب و کار بهتر.

تمامی افرادیکه در کسب و کار مربوط به مواد غذایی هستند میبایست خودشان و کارکنانشان بهداشت شخصی مناسبی داشته باشند.  این استاندارد اطلاعاتی به ما می دهد که چگونه مطمئن شویم که کارمندان سازمان و مواد غذایی که در خدمت ما قرار داده اند،  ایمن هستند.

غذای ایمن و در نتیجه آن کسب و کار بهتر شامل موارد و اطلاعات زیر است:

-          آلودگیهای متقابل

-          تمیز کردن

-          منجمد کردن مواد غذایی

-          پخت و پز

-          مدیریت با استفاده از بررسی روزانه عملکرد مجموعه


بسته های ارائه شده در استاندارد SFBB کاربردی و آسان بوده و برای استفاده به شما کمک خواهند کرد:

این بسته ها مطابق با مقررات بهداشت مواد غذایی هستند.

وجود این بسته ها به شما اطمینان خاطر می دهد تا براحتی غذا بخورید.

با کمک این بسته ها میتوانید شهرت کسب و کارتان را حفظ کرده و بهبود ببخشید.

نمره رتبه بندی بهداشت مواد غذایی خود را بهبود ببخشید.

گواهینامه ایزو SFBB حتی برای کودکستان ها و خانه های مراقبت از سالمندان نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. در هر بسته SFBB سازمانها، اطلاعات خاصی برای الزامات مختلفی که در آن سازمان است، وجود دارد.


برخی از الزامات گواهینامه SFBB قبل از شروع کار با مواد غذایی :

-           همیشه دست های خود را بشویید

-           لباس های تمیز بپوشید

-           حتما کلاه بذارید

-          اگر دچار مشکلاتی مانند استفراغ و یا اسهال هستید ، به مدیر خود اطلاع داده و اصلا به مواد غذایی دست نزنید.

-          ساعت و جواهرات و یا هر چیزی که داخل دستتان دارید را خارج کنید

-          حتما لباس مخصوص کار داشته باشید


و هنگامی که کار با مواد غذایی را شروع میکنید:

-           سیگار کشیدن ممنوع

-          خوردن و نوشیدن ممنوع

-          دست زدن به صورت، سرفه  یا عطسه ممنوع

اخذ ایزو 9001

ما قصد داریم یک راهنمای مفید در ارتباط با اخذ گواهینامه ایزو 9001 و دلیل اهمیت این گواهینامه در این قسمت به شما ارائه دهیم. ایزو 9001 یکی از مهم ترین استاندارد های موجود در زیر مجموعه ISO 9000 است. Quality Assessment Lia یک گواهینامه معتبر تحت اعتبار ASCB هست، بنابراین قبل از اینکه شما شروع به کار کنید، با ما در ارتباط باشید تا بتوانید به شما کمک کنیم تا شرایط لازم برای اخذ گواهینامه ایزو و دستیابی به صدور گواهینامه معتبر ISO 9001 را داشته باشید.

گواهینامه OHSAS 18001

استاندارد 18001 استانداردي است كه ما را ملزم به رعايت نكات ايمني و بهداشتي مي نمايد. آمادگي جسماني كاركنان، رعايت نكات ايمني و تجهيزات ايمني در محيط كار، آمادگي در شرايط اضطراري از قبيل سيل و زلزله و بررسي ميزان و شدت و احتمال خطرات، مي كند. براي كاهش خطرات و افزايش آگاهي كاركنان نسبت به نحوه شناسايي خطرات و محاسبه ريسك آنها دستورالعمل هايي تدوين مي گردد. رعايت استانداردهاي ايمني حافظ جان كاركنان، سلامتي آنان و حفظ اموال و دارايي هاي يك سازمان است و رعايت اين استاندارد در ايجاد يك سازمان امن و عاري از خطر، ما را ياري مي كند.سري ارزيابي ايمني بهداشت شغلي استانداردي قابل مميزي و اخذ گواهينامه مي باشد،در پاسخ به نياز سازمانها به يك استاندارد سيستم مديريت ايمني و بهداشت شغلي كه بوسيله آن بتوانند سيستم مديريت خود را در زمينه هاي بهداشتي وايمني ارزيابي نمايند، تدوين شده است.

اخذ ایزو ISO 14001

زمانی که شما در حال توسعه و یا رسمی کردن سیستم مدیریت زیست محیطی خود هستید اخذ گواهینامه ایزو ISO 14001 عملکرد محیطی را بهبود می بخشد. گواهینامه ایزو 14001 می تواند بیش از الزامات عملکرد سازمانی و توانایی برای برآوردن نیازهای تامین کننده را ارائه دهد.

مراحل اخذ ایزو

اخذ ایزو برای هر سازمانی دارای مراحلی است که هم از سوی شرکت مشاور ایزو و هم سازمان متقاضی اخذ گواهینامه ایزو می بایست انجام پذیرد تا نهایتا گواهینامه مورد نظر صادر گردد.این مراحل را به صورت زیر می توان خلاصه نمود.

ممیزان QAL چه ویژگی هایی باید داشته باشند ؟

کلیه اشخاص دخیل در انجام ممیزی سیستم مدیریت کیفیت باید شایستگی و دانش لازم را براساس الزامات شایستگی ایزو 17021:2011 که در زیر بدان اشاره شده است ، داشته باشند . لازم نیست که کلیه اعضای تیم ممیزی شایستگی یکسان داشته باشند، بلکه تیم ممیزی می تواند برای انجام یک ممیزی شایستگی کافی داشته باشد

چگونه ایزو 9001 به چالش هاي SME کمک مي کند؟

بهره گیری از ایزو 9001 به منظور افزایش سطح کیفی سیستم مدیریت کسب و کار شما یکی از اولین و اساسی ترین نکات برای شروع به فعایت کاری می باشد.اخذ گواهینامه ایزو 9001 این امکان را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند که با استفاده از رعایت دستورالعمل های آن بهبود کسب و کار محقق و این موضوع سبب رضایت مشتریان نیز خواهد شد.